Discuss football with over 60,000 fans. Free Membership. Join now!

 FAQFAQ  RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

FootballsFuture.com Forum Index
FootballsFuture.com Home

The True Week 3 GDT: Rams vs. Cowboys
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36  Next
 
Post new topic   Reply to topic    FootballsFuture.com Forum Index -> St. Louis Rams
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Texas_OutLaw7


Most Valuable Poster (6th Ballot)

FF Fanatic

Joined: 27 Mar 2005
Posts: 23987
Location: Cowboys Forum ROH Class of '12
PostPosted: Sun Sep 22, 2013 9:04 pm    Post subject: Reply with quote

We always give out opponents ugly sigs. It's kinda our thing. Laughing
_________________


In Redball I Trust!
The price of progress is trusting the process.
Heart. Leadership. Passion. Will.
Back to top
View user's profile Send private message
NVRamsFan


Joined: 22 Mar 2009
Posts: 2565
Location: Reno, NV
PostPosted: Sun Sep 22, 2013 9:06 pm    Post subject: Reply with quote

Texas_OutLaw7 wrote:
We always give out opponents ugly sigs. It's kinda our thing. Laughing


Reason #1 I stay away from those bets. Especially being a Rams fan as long as I have. No matter how good we think the team is they have ways of proving us wrong.
_________________

Sig courtesy of SJax39

Adopt a Ram
Sam Bradford
159-262 1687 yards 14 TD 4 INT
Back to top
View user's profile Send private message
El ramster


Joined: 13 May 2008
Posts: 41906
PostPosted: Sun Sep 22, 2013 9:06 pm    Post subject: Reply with quote

Texas_OutLaw7 wrote:
We always give out opponents ugly sigs. It's kinda our thing. Laughing


It's not ugly.. Just poor quality Laughing Laughing Laughing


looks like fisher has poop in his face.
_________________


BBL
Back to top
View user's profile Send private message
Brodie


Joined: 17 Apr 2012
Posts: 1828
Location: Oakland
PostPosted: Sun Sep 22, 2013 9:09 pm    Post subject: Reply with quote

Texas_OutLaw7 wrote:
We always give out opponents ugly sigs. It's kinda our thing. Laughing


Punishment fits the crime. Great game tho, that D is legit. That safety you guys got who is still raw got some serious potential. Was all over the field. Church I think was his name
_________________


Adopt-A-Ram

Alec Ogeltree 109 combinded tackles, 1.5 sacks, 6 FF, 10 stuffs, 9 PD, 1 Int 1td.
Back to top
View user's profile Send private message
Texas_OutLaw7


Most Valuable Poster (6th Ballot)

FF Fanatic

Joined: 27 Mar 2005
Posts: 23987
Location: Cowboys Forum ROH Class of '12
PostPosted: Sun Sep 22, 2013 9:25 pm    Post subject: Reply with quote

Brodie wrote:
Texas_OutLaw7 wrote:
We always give out opponents ugly sigs. It's kinda our thing. Laughing


Punishment fits the crime. Great game tho, that D is legit. That safety you guys got who is still raw got some serious potential. Was all over the field. Church I think was his name


Our raw rookie is Wilcox. The guy who got the INT only to be overturned because Hatcher smacked Bradford in the head.

Chruch is someone we were really high on last year, but was lost for the season. But yes, he is someone we are also really high on.
_________________


In Redball I Trust!
The price of progress is trusting the process.
Heart. Leadership. Passion. Will.
Back to top
View user's profile Send private message
RamForLife81-39


Joined: 24 Mar 2008
Posts: 2550
Location: NJ
PostPosted: Sun Sep 22, 2013 9:29 pm    Post subject: Reply with quote

This game made me hate that team so much that I traded dez away in fantasy lmao to me.. He was shut out against us. His BS touchdown was dumb. Other than that the refs were the worst I've maybe ever seen. Still no excuse. With good refs I say we score maybe 14-17 Not sure if the flag on the punt TD was a legit foul or not but the hit on Sam and the shove after would have given us great field position.

With that said.. They outplayed us and would have won with perfect refs lol not an excuse at all. Hats off to them. If they keep playing like that then they'll be in the playoffs. The only thing I can ask for is that they beat the skins twice...
_________________

Tavon Austin
39 catches-- 409 yards---4TD
8carries----- 95yards-----1TD
32PR---------279yards----1TD
14KR---------303yards
1,086 All Purpose Yards 6 TD
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
Brodie


Joined: 17 Apr 2012
Posts: 1828
Location: Oakland
PostPosted: Sun Sep 22, 2013 9:29 pm    Post subject: Reply with quote

Texas_OutLaw7 wrote:
Brodie wrote:
Texas_OutLaw7 wrote:
We always give out opponents ugly sigs. It's kinda our thing. Laughing


Punishment fits the crime. Great game tho, that D is legit. That safety you guys got who is still raw got some serious potential. Was all over the field. Church I think was his name


Our raw rookie is Wilcox. The guy who got the INT only to be overturned because Hatcher smacked Bradford in the head.

Chruch is someone we were really high on last year, but was lost for the season. But yes, he is someone we are also really high on.


Thought it was Church lol. But yeah Church looked legit out there
_________________


Adopt-A-Ram

Alec Ogeltree 109 combinded tackles, 1.5 sacks, 6 FF, 10 stuffs, 9 PD, 1 Int 1td.
Back to top
View user's profile Send private message
DEE RAWL


Joined: 02 Oct 2007
Posts: 4500
Location: Southern California
PostPosted: Sun Sep 22, 2013 9:30 pm    Post subject: Reply with quote

Texas_OutLaw7 wrote:
Brodie wrote:
Texas_OutLaw7 wrote:
We always give out opponents ugly sigs. It's kinda our thing. Laughing


Punishment fits the crime. Great game tho, that D is legit. That safety you guys got who is still raw got some serious potential. Was all over the field. Church I think was his name


Our raw rookie is Wilcox. The guy who got the INT only to be overturned because Hatcher smacked Bradford in the head.

Chruch is someone we were really high on last year, but was lost for the season. But yes, he is someone we are also really high on.


Well, it was a throw into coverage that shouldnt have been made, but the INT happened because of the facial.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
artfuldodger


Joined: 18 Dec 2012
Posts: 205
PostPosted: Sun Sep 22, 2013 9:46 pm    Post subject: Reply with quote

El ramster wrote:
Texas_OutLaw7 wrote:
We always give out opponents ugly sigs. It's kinda our thing. Laughing


It's not ugly.. Just poor quality Laughing Laughing Laughing


looks like fisher has poop in his face.
I hadn't thought of that. That kinda makes it cooler.
_________________
You are smarter than Joe Theismann.
Back to top
View user's profile Send private message
Emcee


Joined: 28 Apr 2012
Posts: 819
Location: Oregon
PostPosted: Sun Sep 22, 2013 11:26 pm    Post subject: Reply with quote

RamForLife81-39 wrote:
Not sure if the flag on the punt TD was a legit foul or not but the hit on Sam and the shove after would have given us great field position.


There were two flags on us on that play. One was TJ's hit, which the TV guys called a "peel back hit." Not sure if that was a good call. The second was a block in the back right next to that that certainly looked legit.

It's really too bad, too, because it was such a pretty return.
_________________
GT: Emcee Orrie
FC: 2981-6750-0182
Back to top
View user's profile Send private message
RamRod


Joined: 25 Feb 2007
Posts: 9303
Location: Virginia
PostPosted: Sun Sep 22, 2013 11:40 pm    Post subject: Reply with quote

Emcee wrote:
RamForLife81-39 wrote:
Not sure if the flag on the punt TD was a legit foul or not but the hit on Sam and the shove after would have given us great field position.


There were two flags on us on that play. One was TJ's hit, which the TV guys called a "peel back hit." Not sure if that was a good call. The second was a block in the back right next to that that certainly looked legit.

It's really too bad, too, because it was such a pretty return.


The no call where Hatcher blatantly shoved down Harvey Dahl well after the whistle had me furious.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
DEE RAWL


Joined: 02 Oct 2007
Posts: 4500
Location: Southern California
PostPosted: Mon Sep 23, 2013 12:13 am    Post subject: Reply with quote

RamRod wrote:
Emcee wrote:
RamForLife81-39 wrote:
Not sure if the flag on the punt TD was a legit foul or not but the hit on Sam and the shove after would have given us great field position.


There were two flags on us on that play. One was TJ's hit, which the TV guys called a "peel back hit." Not sure if that was a good call. The second was a block in the back right next to that that certainly looked legit.

It's really too bad, too, because it was such a pretty return.


The no call where Hatcher blatantly shoved down Harvey Dahl well after the whistle had me furious.


Yeah that was bull, not to mention Dez's push off. No excuses, but those should have been called.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
RamForLife81-39


Joined: 24 Mar 2008
Posts: 2550
Location: NJ
PostPosted: Mon Sep 23, 2013 12:40 am    Post subject: Reply with quote

DEE RAWL wrote:
RamRod wrote:
Emcee wrote:
RamForLife81-39 wrote:
Not sure if the flag on the punt TD was a legit foul or not but the hit on Sam and the shove after would have given us great field position.


There were two flags on us on that play. One was TJ's hit, which the TV guys called a "peel back hit." Not sure if that was a good call. The second was a block in the back right next to that that certainly looked legit.

It's really too bad, too, because it was such a pretty return.


The no call where Hatcher blatantly shoved down Harvey Dahl well after the whistle had me furious.


Yeah that was bull, not to mention Dez's push off. No excuses, but those should have been called.


Yeah, we still lose with good refs today.. We were outplayed. But it's infuriating that it's every week.. I feel like an idiot saying the refs are bad because it's a typical excuse from a fan.. But as I said..we were out played by a lot.. They deserved it. The refs just need to stop this crap
_________________

Tavon Austin
39 catches-- 409 yards---4TD
8carries----- 95yards-----1TD
32PR---------279yards----1TD
14KR---------303yards
1,086 All Purpose Yards 6 TD
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
RamForLife81-39


Joined: 24 Mar 2008
Posts: 2550
Location: NJ
PostPosted: Mon Sep 23, 2013 1:02 am    Post subject: Reply with quote

If you guys look at this.. Murray's touchdown should have been a touchback.. Another terrible call after the play should have been reviewed. He lost the ball.. Then it hit the pylon.. Wow unbelievable

http://www.nfl.com/videos/nfl-game-highlights/0ap2000000248103/Murray-just-gets-the-touchdown
_________________

Tavon Austin
39 catches-- 409 yards---4TD
8carries----- 95yards-----1TD
32PR---------279yards----1TD
14KR---------303yards
1,086 All Purpose Yards 6 TD
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger
49ers Finest


Joined: 28 Dec 2011
Posts: 8837
Location: San Jose
PostPosted: Mon Sep 23, 2013 1:18 am    Post subject: Reply with quote

DEE RAWL wrote:
49ers Finest wrote:
DEE RAWL wrote:
S-jax39 wrote:
DEE RAWL wrote:
S-jax39 wrote:
If we arent at least 8-8 this year i think fisher should be gone. Obviously its early and im not pushing the full panic button just yet, but we should be 0-3 and this is alarming.This team has no identity and its just too talented to be playing like this.



You guys are ridiculous. Fisher gone if we finish less than 8-8 in the best division in football?

Everyone needs to relax.


Penalties every week (same penalties), slow starts every week, no adjustments until its too late, refusal to change the offense and defense to cater to personel, not getting the most out of our players...

If this keeps up all year thats someone you wanna keep?


So how about next game when we beat the 9ers? Then he'll be the man again right? Fisher has done amazing things that shouldnt be wiped away from a couple poor performances and bad luck. This is still a young team with talent, but alot to learn.

Again I repeat, everyone needs to chill out immediately.

That will not happen.
Pm me if you want to make it interesting


Haha I was giving an example, but I might just do that. Unfortunately I will be unable to watch the game live.

Well we both just got embarrassed. At least you guys weren't at home
An boys are better than the colts. We got embarrassed two weeks in a row Laughing
_________________
***WE RUN THE WEST!***
SB AT HOME!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

new sig... sorry alex
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   

Post new topic   Reply to topic    FootballsFuture.com Forum Index -> St. Louis Rams All times are GMT - 4 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36  Next
Page 34 of 36

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group