Discuss football with over 60,000 fans. Free Membership. Join now!

 FAQFAQ  RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

FootballsFuture.com Forum Index
FootballsFuture.com Home

This Ain't Raider Talk Baby! V. 4.0
Goto page 1, 2, 3 ... 54, 55, 56  Next
 
Post new topic   Reply to topic    FootballsFuture.com Forum Index -> Oakland Raiders
View previous topic :: View next topic  
Author Message
RaidersAreOne


Joined: 28 Jun 2008
Posts: 9025
Location: Canada, but don't worry... i'm not one of those damn dirty french.
PostPosted: Tue May 21, 2013 7:48 pm    Post subject: This Ain't Raider Talk Baby! V. 4.0 Reply with quote

New xbox got revealed today... the "Xbox One". Laughing Not really a big gamer except COD and GTA honestly. Everyones thoughts?
_________________

First jersey purchased: Jamarcus Russell.
Second jersey purchased: Rolando McClain.
Next purchases: Every Chiefs, Chargers and Broncos player.
JTagg7754 on the sig.
Back to top
View user's profile Send private message
DirtyHarry


Joined: 15 Mar 2006
Posts: 1745
Location: Foster City,CA
PostPosted: Tue May 21, 2013 7:50 pm    Post subject: Re: This Ain't Raider Talk Baby! V. 4.0 Reply with quote

RaidersAreOne wrote:
New xbox got revealed today... the "Xbox One". Laughing Not really a big gamer except COD and GTA honestly. Everyones thoughts?

Ima Playstation guy but the Xbox looks really dope
_________________

JonesDrew32 wrote:
38-10 Chargers

This game should definitely bring some lulz from the Raiders side.
Back to top
View user's profile Send private message
NCOUGHMAN


Joined: 25 Mar 2008
Posts: 14746
Location: Stockton via East Palo Alto
PostPosted: Tue May 21, 2013 8:59 pm    Post subject: Reply with quote

meh in-n-out is hella played out and over priced. id be happy with a mc double anyday over them.
_________________


green24 wrote:
NCOUGHMAN > all of you


Raider X wrote:
This is football, not pussology 101
Back to top
View user's profile Send private message
RaisinBran


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 9722
Location: 925/805
PostPosted: Wed May 22, 2013 4:02 am    Post subject: Reply with quote

NCOUGHMAN wrote:
meh in-n-out is hella played out and over priced. id be happy with a mc double anyday over them.

overpriced?? lol you get a burger and fries for like 4 bucks!! Quit bein against what's popular haha it's popular for a reason: It takes freakin amazing and it's cheap!
_________________

(NFL)=Raiders, (MLB)=A's, (NBA)= Warriors
Back to top
View user's profile Send private message
NCOUGHMAN


Joined: 25 Mar 2008
Posts: 14746
Location: Stockton via East Palo Alto
PostPosted: Wed May 22, 2013 7:51 am    Post subject: Reply with quote

RaisinBran wrote:
NCOUGHMAN wrote:
meh in-n-out is hella played out and over priced. id be happy with a mc double anyday over them.

overpriced?? lol you get a burger and fries for like 4 bucks!! Quit bein against what's popular haha it's popular for a reason: It takes freakin amazing and it's cheap!


didnt in-n- out start in cali. popular? I dont go to places cause they are popular. plus im always on the grill but if ima get fast food I want it to be fast and not some dry ash burger with a fat ash slice of onion and lettuce that i had to pay 3 $ for and wait dam near 15-20 min for. only cool thing about them is they pay the highest minimum wage of all burger places iirc.
_________________


green24 wrote:
NCOUGHMAN > all of you


Raider X wrote:
This is football, not pussology 101
Back to top
View user's profile Send private message
big_palooka


Joined: 30 Mar 2006
Posts: 22242
Location: ATL
PostPosted: Wed May 22, 2013 8:19 am    Post subject: Reply with quote

NCOUGHMAN wrote:
RaisinBran wrote:
NCOUGHMAN wrote:
meh in-n-out is hella played out and over priced. id be happy with a mc double anyday over them.

overpriced?? lol you get a burger and fries for like 4 bucks!! Quit bein against what's popular haha it's popular for a reason: It takes freakin amazing and it's cheap!


didnt in-n- out start in cali. popular? I dont go to places cause they are popular. plus im always on the grill but if ima get fast food I want it to be fast and not some dry ash burger with a fat ash slice of onion and lettuce that i had to pay 3 $ for and wait dam near 15-20 min for. only cool thing about them is they pay the highest minimum wage of all burger places iirc.


My experience at in-n-out has never been remotely like this. I will take the freshness of their product over the Mc mystery meat any day of the week.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
CaliforniaKid7


Joined: 23 Jan 2010
Posts: 5626
Location: Cali
PostPosted: Wed May 22, 2013 9:27 am    Post subject: Reply with quote

[quote="big_palooka"]
NCOUGHMAN wrote:
RaisinBran wrote:
NCOUGHMAN wrote:
meh in-n-out is hella played out and over priced. id be happy with a mc double anyday over them.

overpriced?? lol you get a burger and fries for like 4 bucks!! Quit bein against what's popular haha it's popular for a reason: It takes freakin amazing and it's cheap!


didnt in-n- out start in cali. popular? I dont go to places cause they are popular. plus im always on the grill but if ima get fast food I want it to be fast and not some dry ash burger with a fat ash slice of onion and lettuce that i had to pay 3 $ for and wait dam near 15-20 min for. only cool thing about them is they pay the highest minimum wage of all burger places iirc.


My experience at in-n-out has never been remotely like this. I will take the freshness of their product over the Mc mystery meat any day of the week.[/quote
Yeah everytime I go there it's super quick and I love it. It's the only fast food ill eat. And yeah they pay there employees very very well.
_________________

big thanks to OakleyCap on the sig
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
JTagg7754


Joined: 09 Nov 2010
Posts: 11765
Location: Somewhere in Ohio
PostPosted: Wed May 22, 2013 9:30 am    Post subject: Reply with quote

It took me forever to get my In N Out but I won't complain. That ish was delectable.
_________________


PM sig requests.
Back to top
View user's profile Send private message
CrapTakula


Moderator
Joined: 17 Jan 2007
Posts: 9213
Location: Gilead
PostPosted: Wed May 22, 2013 10:50 am    Post subject: Reply with quote

So good it crosses over threads!

Can't post pics from my phone but sooo hungry!
_________________


Bolansho Boro Begoz
Back to top
View user's profile Send private message
NickButera


Moderator
Joined: 14 Sep 2009
Posts: 6340
Location: Nevada
PostPosted: Wed May 22, 2013 10:55 am    Post subject: Reply with quote




_________________
Bah-Weep-Granah-Weep-Nini-Bong

My short-term memory is not as sharp as it used to be.
Also, my short-term memory is not as sharp as it used to be.
Back to top
View user's profile Send private message
CrapTakula


Moderator
Joined: 17 Jan 2007
Posts: 9213
Location: Gilead
PostPosted: Wed May 22, 2013 11:55 am    Post subject: Reply with quote

Little nick's got my back!
_________________


Bolansho Boro Begoz
Back to top
View user's profile Send private message
TiberiusRising


Joined: 03 Jan 2008
Posts: 8692
PostPosted: Wed May 22, 2013 12:15 pm    Post subject: Reply with quote

Thanks a lot guys. Now I wont be able to sleep without getting some.
Back to top
View user's profile Send private message
Silver&Black88


Joined: 24 Feb 2009
Posts: 32515
Location: Boston, MA
PostPosted: Wed May 22, 2013 12:20 pm    Post subject: Reply with quote

PS4>>>>>>Xbox One. From everything I've read/seen. Even a lot of my Xbox playing friends are converting.
_________________

BigBillsFan13 wrote:
Silver&Black88 wrote:
Somewhere, RR strokes his mustache with pride
Among other things...
Back to top
View user's profile Send private message
big_palooka


Joined: 30 Mar 2006
Posts: 22242
Location: ATL
PostPosted: Wed May 22, 2013 1:06 pm    Post subject: Reply with quote

Silver&Black88 wrote:
PS4>>>>>>Xbox One. From everything I've read/seen. Even a lot of my Xbox playing friends are converting.


Explain.

I am a PS3 guy now. Don't know much about either new console.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Baggabonez


Joined: 29 Apr 2010
Posts: 5644
Location: RaiderNation
PostPosted: Wed May 22, 2013 2:11 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
USA Today reports Michael Crabtree suffered a torn Achilles' tendon in Tuesday's OTAs session.
It's a crushing blow for the 49ers, though they're holding out hope Crabtree can return at some point in 2013. Terrell Suggs and Da'Quan Bowers were both able to get on the field last season after suffering torn Achilles' in the spring, but neither ever seemed to make it all the way back to 100 percent. It will be an even tougher challenge for Crabtree, as receivers must constantly stop/start and change directions. It elevates Anquan Boldin to No. 1 receiver status, and places increased pressure on 2012 first-rounder A.J. Jenkins coming off his lost rookie season. Fourth-round pick Quinton Patton will now be no worse than the Niners' No. 3 receiver until Mario Manningham returns from his torn ACL. Even if it becomes clear Crabtree will play at some point this season, he shouldn't be considered more than a late-round flier in fantasy leagues. May 22 - 1:53 PM


Crabby is out! Damn! I've met the man; very humble dude. Although I am not a 49er fan very disappointing.
_________________
Raiders 2014 Draft (check out my draft review tell me what you think)
Mancrush 2014: DE Clowney, WR Watkins, OT Robinson, LB Shazier, FS Brooks, TE ASJ, OG Jackson, WR Janis, OT Lucas, OT Tiny
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   

Post new topic   Reply to topic    FootballsFuture.com Forum Index -> Oakland Raiders All times are GMT - 4 Hours
Goto page 1, 2, 3 ... 54, 55, 56  Next
Page 1 of 56

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group