Discuss football with over 60,000 fans. Free Membership. Join now!

 FAQFAQ  RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

FootballsFuture.com Forum Index
FootballsFuture.com Home

ADOPT A BEAR 2012 FINISHED
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
Post new topic   Reply to topic    FootballsFuture.com Forum Index -> Chicago Bears
View previous topic :: View next topic  
Author Message
TytybearsFan21


Joined: 31 Mar 2011
Posts: 14886
PostPosted: Sun Aug 12, 2012 11:23 pm    Post subject: Reply with quote

CBears019 wrote:
TytybearsFan21 wrote:
HuskieBear wrote:
Athelite wrote:
hey sorry guys, been real busy with work. Can I still make my pick.


just do it


Yeah, you can.

Did no one read my instructions?


Nope.


I probably shouldn't have posted them in spanish.
Back to top
View user's profile Send private message
Athelite


Joined: 01 Aug 2012
Posts: 1152
Location: #1 Russell Wilson fan #HOF
PostPosted: Sun Aug 12, 2012 11:46 pm    Post subject: Reply with quote

Ill take 54
Back to top
View user's profile Send private message
CBears019


Moderator
Joined: 03 Aug 2008
Posts: 16160
Location: Iowa City, IA
PostPosted: Sun Aug 12, 2012 11:48 pm    Post subject: Reply with quote

Athelite wrote:
Ill take 54


You're only allowed to draft one player.
_________________
Adopt-a-Bear: Robbie Gould, K

FG: 25/28 XP: 41/42 LNG: 58 Yards

Back to top
View user's profile Send private message
TytybearsFan21


Joined: 31 Mar 2011
Posts: 14886
PostPosted: Sun Aug 12, 2012 11:51 pm    Post subject: Reply with quote

Athelite wrote:
Ill take 54


Want me to package training wheels for his knee?
Back to top
View user's profile Send private message
DABEARSLCF04


Joined: 07 Apr 2009
Posts: 1298
Location: Eatonia, SK, Canada
PostPosted: Mon Aug 13, 2012 12:33 am    Post subject: Reply with quote

TytybearsFan21 wrote:
CBears019 wrote:
TytybearsFan21 wrote:
HuskieBear wrote:
Athelite wrote:
hey sorry guys, been real busy with work. Can I still make my pick.


just do it


Yeah, you can.

Did no one read my instructions?


Nope.


I probably shouldn't have posted them in spanish.



Spanish? i thought it was greek
_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
CBears019


Moderator
Joined: 03 Aug 2008
Posts: 16160
Location: Iowa City, IA
PostPosted: Mon Aug 13, 2012 12:34 am    Post subject: Reply with quote

DABEARSLCF04 wrote:
TytybearsFan21 wrote:
CBears019 wrote:
TytybearsFan21 wrote:
HuskieBear wrote:
Athelite wrote:
hey sorry guys, been real busy with work. Can I still make my pick.


just do it


Yeah, you can.

Did no one read my instructions?


Nope.


I probably shouldn't have posted them in spanish.



Spanish? i thought it was greek


I could have sworn it was in Canadian. Maybe Australian. I get the two mixed up.
_________________
Adopt-a-Bear: Robbie Gould, K

FG: 25/28 XP: 41/42 LNG: 58 Yards

Back to top
View user's profile Send private message
DABEARSLCF04


Joined: 07 Apr 2009
Posts: 1298
Location: Eatonia, SK, Canada
PostPosted: Mon Aug 13, 2012 12:40 am    Post subject: Reply with quote

CBears019 wrote:
DABEARSLCF04 wrote:
TytybearsFan21 wrote:
CBears019 wrote:
TytybearsFan21 wrote:
HuskieBear wrote:
Athelite wrote:
hey sorry guys, been real busy with work. Can I still make my pick.


just do it


Yeah, you can.

Did no one read my instructions?


Nope.


I probably shouldn't have posted them in spanish.




Spanish? i thought it was greek


I could have sworn it was in Canadian. Maybe Australian. I get the two mixed up.


haha if it was in Canadian(my native tongue) there would be "EH" at the end of every thing and its pronounced "aboot" not "about"
_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
TytybearsFan21


Joined: 31 Mar 2011
Posts: 14886
PostPosted: Mon Aug 13, 2012 1:02 am    Post subject: Reply with quote

DABEARSLCF04 wrote:
CBears019 wrote:
DABEARSLCF04 wrote:
TytybearsFan21 wrote:
CBears019 wrote:
TytybearsFan21 wrote:
HuskieBear wrote:
Athelite wrote:
hey sorry guys, been real busy with work. Can I still make my pick.


just do it


Yeah, you can.

Did no one read my instructions?


Nope.


I probably shouldn't have posted them in spanish.




Spanish? i thought it was greek


I could have sworn it was in Canadian. Maybe Australian. I get the two mixed up.


haha if it was in Canadian(my native tongue) there would be "EH" at the end of every thing and its pronounced "aboot" not "about"


Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
jspiel24


Joined: 12 Mar 2007
Posts: 6781
PostPosted: Mon Aug 13, 2012 1:27 am    Post subject: Reply with quote


_________________


Adopt A Bear 2012: Major Wright
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Madmike90


Joined: 25 Jan 2009
Posts: 21824
Location: Scotland
PostPosted: Mon Aug 13, 2012 5:49 am    Post subject: Reply with quote

Someone take Lance Briggs…the slide must stop Laughing
_________________
Adopt-a-Bear 2013…Martellus Bennett…65 Rec…759 Yards…11.7 Avg…5 TDs
Back to top
View user's profile Send private message
Superman(DH23)


Joined: 03 Jan 2008
Posts: 18223
Location: Abdi on the sick sig
PostPosted: Mon Aug 13, 2012 12:09 pm    Post subject: Reply with quote

Madmike90 wrote:
Someone take Lance Briggs…the slide must stop Laughing
Delete this post...NOW!!!!!!!
_________________

OneBadCat wrote:
Ahah Okay first of all Gamble was lost to IR this year but when healthy he proved to be 2nd only to Revis last season.
Back to top
View user's profile Send private message
AZBearsFan


Moderator
Joined: 04 Feb 2006
Posts: 10414
PostPosted: Mon Aug 13, 2012 12:42 pm    Post subject: Reply with quote

Superman(DH23) wrote:
Madmike90 wrote:
Someone take Lance Briggs…the slide must stop Laughing
Delete this post...NOW!!!!!!!

Yea... Not that he was getting past you anyways but some of us actually want him to keep sliding lol.
_________________

GRRLacher wrote:
I told you guys AZ was awesome...he in fact makes triple the pay I get for moderating here.
Back to top
View user's profile Send private message
Madmike90


Joined: 25 Jan 2009
Posts: 21824
Location: Scotland
PostPosted: Mon Aug 13, 2012 12:58 pm    Post subject: Reply with quote

AZBearsFan wrote:
Superman(DH23) wrote:
Madmike90 wrote:
Someone take Lance Briggs…the slide must stop Laughing
Delete this post...NOW!!!!!!!

Yea... Not that he was getting past you anyways but some of us actually want him to keep sliding lol.


Lol I figured I would be lucky if he was an option at #9 let alone this late…still plenty of good guys left on the board tho.
_________________
Adopt-a-Bear 2013…Martellus Bennett…65 Rec…759 Yards…11.7 Avg…5 TDs
Back to top
View user's profile Send private message
Superman(DH23)


Joined: 03 Jan 2008
Posts: 18223
Location: Abdi on the sick sig
PostPosted: Mon Aug 13, 2012 2:14 pm    Post subject: Reply with quote

AZBearsFan wrote:
Superman(DH23) wrote:
Madmike90 wrote:
Someone take Lance Briggs…the slide must stop Laughing
Delete this post...NOW!!!!!!!

Yea... Not that he was getting past you anyways but some of us actually want him to keep sliding lol.
AZ can't you excercise a lil mod power here and [removed/inappropriate] his post
_________________

OneBadCat wrote:
Ahah Okay first of all Gamble was lost to IR this year but when healthy he proved to be 2nd only to Revis last season.
Back to top
View user's profile Send private message
Madmike90


Joined: 25 Jan 2009
Posts: 21824
Location: Scotland
PostPosted: Mon Aug 13, 2012 2:38 pm    Post subject: Reply with quote

Superman(DH23) wrote:
AZBearsFan wrote:
Superman(DH23) wrote:
Madmike90 wrote:
Someone take Lance Briggs…the slide must stop Laughing
Delete this post...NOW!!!!!!!

Yea... Not that he was getting past you anyways but some of us actually want him to keep sliding lol.
AZ can't you excercise a lil mod power here and [removed/inappropriate] his post


You know instead of moaning about me talking about one of the best know players on the Bears roster maybe you should spend some time looking through the thread for a bit more information on when you can make a pick if the person before you hasn't.
_________________
Adopt-a-Bear 2013…Martellus Bennett…65 Rec…759 Yards…11.7 Avg…5 TDs
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   

Post new topic   Reply to topic    FootballsFuture.com Forum Index -> Chicago Bears All times are GMT - 4 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 8 of 9

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group