Discuss football with over 60,000 fans. Free Membership. Join now!

 FAQFAQ  RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

FootballsFuture.com Forum Index
FootballsFuture.com Home

What Are You Thinking About? v. 199: I Remember CaribouLou
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Next
 
Post new topic   Reply to topic    FootballsFuture.com Forum Index -> This aint sports talk!
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bednarik60


Joined: 23 Mar 2007
Posts: 37110
Location: Vancouver, Washington
PostPosted: Sun Jul 16, 2017 11:33 pm    Post subject: Reply with quote

steadypimpin wrote:
I love some of the Jordan shoes but seriously I wouldn't pay the sticker price for them unless I was playing ball professionally. 250 is too much


LMAO you don't play basketball in Jordans bro.. They are meant to live in a box and only worn on special occasions bruh. ...duh.. Laughing
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Bednarik60


Joined: 23 Mar 2007
Posts: 37110
Location: Vancouver, Washington
PostPosted: Sun Jul 16, 2017 11:39 pm    Post subject: Reply with quote

steadypimpin wrote:
Last night my wife orchestrated the best surprise 40th birthday party for me. I had no clue. My whole family was there, a bunch of close friends and even a few out of towners too. It was awesome. It feels good to be loved. It was a great time.


Your screen name should be steadilymarried Laughing

That is nice of the wife and fam.

What you guys do? Did you draaank any Caribou Lou? Cool
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
l3lind golfer


Most Valuable Poster (6th Ballot)

Joined: 17 Nov 2005
Posts: 53753
Location: California
PostPosted: Sun Jul 16, 2017 11:47 pm    Post subject: Reply with quote

Bednarik60 wrote:
steadypimpin wrote:
I love some of the Jordan shoes but seriously I wouldn't pay the sticker price for them unless I was playing ball professionally. 250 is too much


LMAO you don't play basketball in Jordans bro.. They are meant to live in a box and only worn on special occasions bruh. ...duh.. Laughing
You can play ball in them. Many pros play in Jordan's. Obviously if you were to play basketball in them, I would recommend being in-doors and not outside on the concrete.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
fretgod99


Moderator
Joined: 05 Aug 2005
Posts: 19892
PostPosted: Sun Jul 16, 2017 11:54 pm    Post subject: Reply with quote

steadypimpin wrote:
Last night my wife orchestrated the best surprise 40th birthday party for me. I had no clue. My whole family was there, a bunch of close friends and even a few out of towners too. It was awesome. It feels good to be loved. It was a great time.
Nice! Happy birthday!

I, uh ... I didn't get you anything. Sorry.
_________________

MrDrew wrote:
Can somebody give me a good reason there's not a giant statue to fret somewhere?
Back to top
View user's profile Send private message
Gmen4ev


Joined: 07 Sep 2009
Posts: 28862
Location: Founder and Chairman of the He-Man Oline Haters Club.
PostPosted: Mon Jul 17, 2017 12:47 am    Post subject: Reply with quote

Bednarik60 wrote:
steadypimpin wrote:
Last night my wife orchestrated the best surprise 40th birthday party for me. I had no clue. My whole family was there, a bunch of close friends and even a few out of towners too. It was awesome. It feels good to be loved. It was a great time.


Your screen name should be steadilymarried


Bro I can't believe that no one has ever thought of that before...
_________________


Can't spell Gen without Glen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RaidersAreOne


Joined: 28 Jun 2008
Posts: 16822
Location: Canada, but don't worry... i'm not one of those damn dirty french.
PostPosted: Mon Jul 17, 2017 1:04 am    Post subject: Reply with quote

I have been getting the worst cravings for ramen/2 minute noodles lately. I used to live off them in University, often spicing the hell out of them and tossing tuna in there.

Of course they are the absolutely worst thing to eat, but they are so damn cheap and tasty.
_________________

#JihadWard
First jersey purchased: Jamarcus Russell.
Second jersey purchased: Rolando McClain.
Next purchases: Every Chiefs, Chargers and Broncos player.
Back to top
View user's profile Send private message
domepatrol91


Moderator
Joined: 26 Mar 2013
Posts: 7923
PostPosted: Mon Jul 17, 2017 1:36 am    Post subject: Reply with quote

RaidersAreOne wrote:
I have been getting the worst cravings for ramen/2 minute noodles lately. I used to live off them in University, often spicing the hell out of them and tossing tuna in there.

Of course they are the absolutely worst thing to eat, but they are so damn cheap and tasty.
Lol I love them, but try to limit myself to just one or two a year. I don't trust their ingredients one bit.
Back to top
View user's profile Send private message
Bednarik60


Joined: 23 Mar 2007
Posts: 37110
Location: Vancouver, Washington
PostPosted: Mon Jul 17, 2017 2:06 am    Post subject: Reply with quote

domepatrol91 wrote:
RaidersAreOne wrote:
I have been getting the worst cravings for ramen/2 minute noodles lately. I used to live off them in University, often spicing the hell out of them and tossing tuna in there.

Of course they are the absolutely worst thing to eat, but they are so damn cheap and tasty.
Lol I love them, but try to limit myself to just one or two a year. I don't trust their ingredients one bit.


I know people who still live off that stuff. They make good money to , which is the silliest part of it all lol.

There so bad for you, but its such a ingenious design of simplicity tho, minute and 30 seconds later you have a "meal".
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
RaidersAreOne


Joined: 28 Jun 2008
Posts: 16822
Location: Canada, but don't worry... i'm not one of those damn dirty french.
PostPosted: Mon Jul 17, 2017 2:20 am    Post subject: Reply with quote

Bednarik60 wrote:
domepatrol91 wrote:
RaidersAreOne wrote:
I have been getting the worst cravings for ramen/2 minute noodles lately. I used to live off them in University, often spicing the hell out of them and tossing tuna in there.

Of course they are the absolutely worst thing to eat, but they are so damn cheap and tasty.
Lol I love them, but try to limit myself to just one or two a year. I don't trust their ingredients one bit.


I know people who still live off that stuff. They make good money to , which is the silliest part of it all lol.

There so bad for you, but its such a ingenious design of simplicity tho, minute and 30 seconds later you have a "meal".


It's an obscene amount of sodium, especially if you use the flavor packets (I try and just use one if I make 3-4 bags).

I am trying to figure out how I could incorporate them again, but I am trying to lose some weight and loading up on carbs/bunch of sodium is the last thing I want to do sadly.
_________________

#JihadWard
First jersey purchased: Jamarcus Russell.
Second jersey purchased: Rolando McClain.
Next purchases: Every Chiefs, Chargers and Broncos player.
Back to top
View user's profile Send private message
Bednarik60


Joined: 23 Mar 2007
Posts: 37110
Location: Vancouver, Washington
PostPosted: Mon Jul 17, 2017 2:29 am    Post subject: Reply with quote

RaidersAreOne wrote:
Bednarik60 wrote:
domepatrol91 wrote:
RaidersAreOne wrote:
I have been getting the worst cravings for ramen/2 minute noodles lately. I used to live off them in University, often spicing the hell out of them and tossing tuna in there.

Of course they are the absolutely worst thing to eat, but they are so damn cheap and tasty.
Lol I love them, but try to limit myself to just one or two a year. I don't trust their ingredients one bit.


I know people who still live off that stuff. They make good money to , which is the silliest part of it all lol.

There so bad for you, but its such a ingenious design of simplicity tho, minute and 30 seconds later you have a "meal".


It's an obscene amount of sodium, especially if you use the flavor packets (I try and just use one if I make 3-4 bags).

I am trying to figure out how I could incorporate them again, but I am trying to lose some weight and loading up on carbs/bunch of sodium is the last thing I want to do sadly.


Once a week wont kill you(i would long term think about getting the chemical crap out of your diet tho). Specially if the rest of your diet is pretty balanced and your being active. Maybe go for a extra long walk/or some cardio or hit the weight room a little harder on your tuna ramen day Cool
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
raiderrocker18


Joined: 09 Dec 2014
Posts: 5138
Location: Los Angeles
PostPosted: Mon Jul 17, 2017 2:34 am    Post subject: Reply with quote

TXsteeler wrote:
raiderrocker18 wrote:
still on my '08 civic, gonna ride it till it dies

or when i have kids. knowing hondas it'll probably be the latter


Is that really that old though?

My wife has an 09 cobalt (which is a pos and been in accidents) and I have a 10 corolla and they are both doing fine outside of the endless recalls on the Chevy.

no, not at all. i just know a bunch of people (like some other posters in this thread) who refuse to drive cards older than a few years.

i personally never understood that mentality. its pretty big in the armenian community where people insist on leasing expensive cards while living in a crappy apartment. just a mindset i'll never get

also never understood adults dropping big money on basketball shoes. i'm only 25 and i already have some "get off my lawn" syndrome


Last edited by raiderrocker18 on Mon Jul 17, 2017 2:35 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Bednarik60


Joined: 23 Mar 2007
Posts: 37110
Location: Vancouver, Washington
PostPosted: Mon Jul 17, 2017 2:35 am    Post subject: Reply with quote

If you ever go to a Asian grocery store, they always have the super tasty Asian ramen, no english on the package, just some bright colored package and a picture of ramen or a cute mascot.

That where the goods are at if your into ramen.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
jrry32


Joined: 04 Jan 2011
Posts: 69128
PostPosted: Mon Jul 17, 2017 3:05 am    Post subject: Reply with quote

Bednarik60 wrote:
"half a bottle of 151
Off in a jug one cup of malibu rum
Baby that's whassup
Then you fill the rest of the jug
With pineapple juice, and its crackin" - Tech N9ne


RIP Caribou Lou - 2007 -2013


I don't get it.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message
eagles101


Joined: 15 Feb 2005
Posts: 10883
PostPosted: Mon Jul 17, 2017 6:41 am    Post subject: Reply with quote

steadypimpin wrote:
I love some of the Jordan shoes but seriously I wouldn't pay the sticker price for them unless I was playing ball professionally. 250 is too much


The only people ive seen in person are low class people tbh. They scrounge up enough money to buy the sticker price and then throw hissing fits if you scuff them because they cant afford new ones and they are hard to keep clean.....even though they are basketball shoes. Ive never seen anyone play in them but ive seen a large amount of people take them off put on new basketball shoes and play in those.
_________________
vikingsvikings wrote:

I don't understand most of that, but I can tell it's probably inaccurate.
Back to top
View user's profile Send private message
steadypimpin


Joined: 01 Jan 2009
Posts: 12669
Location: Rockville, MD
PostPosted: Mon Jul 17, 2017 7:01 am    Post subject: Reply with quote

Bednarik60 wrote:
steadypimpin wrote:
Last night my wife orchestrated the best surprise 40th birthday party for me. I had no clue. My whole family was there, a bunch of close friends and even a few out of towners too. It was awesome. It feels good to be loved. It was a great time.


Your screen name should be steadilymarried Laughing

That is nice of the wife and fam.

What you guys do? Did you draaank any Caribou Lou? Cool
she rented out a room at a nice restaurant. Yeah we drank it up a little. It was pretty awesome on her part. I didn't think I was that special.
_________________

Thanks to Jgoldiscool on the sig!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   

Post new topic   Reply to topic    FootballsFuture.com Forum Index -> This aint sports talk! All times are GMT - 4 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Next
Page 4 of 16

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group